مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-17سياسي

کمک پنج میلیارد تومانی هلال احمر لرستان به بیماران خاص لرستان


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان از کمک پنج میلیارد تومانی هلال احمر استان به بیماران خاص خبر داد.

- ایسنا/لرستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان از کمک پنج میلیارد تومانی هلال احمر استان به بیماران خاص خبر داد.

حجت الاسلام فرزاد منصوری 26 آذرماه، اظهار کرد: ایامی که بر ما گذشت، روز جهانی داوطلبان بود که این قشر بخشی از مجموعه عظیم هلال --احمر و صلیب سرخ است که با قصد و نیت کمک به بشر دور هم جمع شدند.

وی با بیان اینکه داوطلبان کسانی هستند که بدون حقوق و بدون انتظار در گوشه گوشه جهان از از سال 1301 به مردم خدمت بی منت انجام می دهند، گفت: یکی از شعارهای هلال احمر کاهش آلام بشریت است و وقتی کاهش آلام بشری را در کنار آموزه های دینی قرار می دهیم، می بینیم این کار چیزی است که خداوند و ائمه اطهار(ع) نسبت به آن تأکید کرده اند.

منصوری با یادآوری اینکه در بیانی از امام موسی بن جعفر(ع) بر خدمت به مردم تأکید شده است، اضافه کرد: اگر می خواهیم کارهای ما مورد پسند خداوند باشد هر جا دیدیم انسانی گرفتار است به یاری او بشتابیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان با تأکید بر اینکه مجموعه هلال احمر متعلق به هیچ کسی نیست و هر کسی می تواند به اندازه توان خود در این مجموعه سهیم باشد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک پنج میلیارد تومانی هلال احمر لرستان به بیماران خاص لرستان

کمک پنج میلیارد تومانی هلال احمر لرستان به بیماران خاص لرستان