مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-17اجتماعي

افت کیفی آب ها در اردبیل تهدید زیست محیطی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: افت وضعیت کمی و کیفی آب ها، افت وضعیت خاک و افزایش آلودگی هوا تهدیدات مهم زیست محیطی در اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور ظهر شنبه در برنامه آموزش زیست محیطی ویژه دبیران درس انسان و محیط زیست، جغرافیا و زمین شناسی اظهار کرد: دبیران آموزش و پرورش استان سفیران و حامیان اصلی محیط زیست هستند.

وی آموزش زیست محیطی با محوریت معرفی تالاب های استان اردبیل، کارکردهای اکولوژیکی تالاب و اکوسیستم های آبی و انرژی و محیط زیست را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: طبق اصل 50 قانون اساسی حفاظت از محیط زیست وظیفه ای همگانی است و ما برای داشتن محیط زیستی سالم نیازمند مشارکت تک تک افراد جامعه و دبیران آموزش و پرورش استان به عنوان حامی و همیار محیط زیست هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افت وضعیت کمی و کیفی آب ها، افت وضعیت خاک، افزایش آلودگی هوا، افزایش گرد و غبار و گرد و خاک را از جمله مخاطرات بی توجهی به محیط زیست عنوان کرد.

قاسم پور افزود: با افت شاخص های زیست محیطی علاوه بر بهداشت و سلامتی مردم، امنیت غذایی و اقتصادی و اجتماعی انسان ها به خطر می افتد.

وی با تشریح اهداف و وظایف اداره کل حفاظت محیط زیست استان در بخش های تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی یکی از مؤلفه های اصلی توسعه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت کیفی آب ها در اردبیل تهدید زیست محیطی است

افت کیفی آب ها در اردبیل تهدید زیست محیطی است