مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-17حوادث

دستگیری عامل اغتشاشات پاساژ علاءالدین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی در باره جزییات این خبر اظهار داشت: در پی فراخوان هایی که گروه های معاند برای روز های آتی اعلام کرده بودند، - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی اغتشاشات پاساژ علاء الدین تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی در باره جزییات این خبر اظهار داشت: در پی فراخوان هایی که گروه های معاند برای روز های آتی اعلام کرده بودند، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت شناسایی عامل اصلی این اغتشاشات را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات تهران مشخص شد یکی از محرکان و لیدر های اصلی شکل گیری اغتشاشات قصد دارد با تحریک جوانان و استفاده از شعار های ساختارشکنانه زمینه تجمع غیرقانونی و شکل گیری اعتصابات صنفی در محوطه و طبقات پاساژ علاءالدین را موجب شود.

سرهنگ مرادی گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران مشخص شد، متهم در محوطه جلوی درب ورودی مجتمع تجاری علاءالدین به صورت دست فروش مشغول به فعالیت است، که پس از شناسایی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اغتشاشات پاساژ علاءالدین

دستگیری عامل اغتشاشات پاساژ علاءالدین