مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-17سياسي

زارعی: شهید سلیمانی معتقد بود هیچ حادثه ای نیست که انقلاب اسلامی از پس آن برنیاید


کارشناس مسائل سیاسی و منطقه ای گفت: شهید سلیمانی ذره ای تردید از شکست دشمن در دل نداشت و از نظر ایشان هیچ حادثه ای نیست که انقلاب اسلامی از پس آن برنیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعدالله زراعی در نشست رسانه ای واکاوی آشوب های اخیر با شاخص های فکری و عملی شهید سلیمانی طی سخنانی اظهار کرد: مکتب سردار سلیمانی در واقع مکتب انقلاب اسلامی از حیث عملکرد و رویکرد است.

وقتی از مکتب انقلاب صحبت می کنیم در حقیقت از یک فلسفه، تئوری، بنیان ها و سیاست هایی حرف می زنیم که پایه های فکری انقلاب و جمهوری اسلامی را تشکیل داده اند.

وی افزود: وقتی از مکتب شهید سلیمانی حرف می زنیم از یک تئوری در میدان و راه حل توام با موفقیت بزرگ صحبت می کنیم که به یک شاخص تبدیل شده است.

مکتب شهید سلیمانی نشان می دهد که تفکر امام راحل و رهبر انقلاب در صحنه عمل به نتایج عالی رسیده است.

این کارشناسی سیاسی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی با پدیده آشوب های اخیر مواجه شدیم که از شهریورماه به مدت هفتاد روز استمرار داشت.

ما وقتی از مکتب شهید سلیمانی صحبت می کنیم از یک مکتب زنده صحبت می کنیم و امروز باید از منظر این شهید حوادث اخیر را مورد بررسی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: قضایایی که در هفتاد روز اخیر پیش آمد اقدامی خیابانی بود که توسط عده ای به شکل ایراد خسارت به اموال مردم و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: شهید سلیمانی معتقد بود هیچ حادثه ای نیست که انقلاب اسلامی از پس آن برنیاید

زارعی: شهید سلیمانی معتقد بود هیچ حادثه ای نیست که انقلاب اسلامی از پس آن برنیاید