مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-17اجتماعي

پویش «شب یلدا» برای خانواده های معلولان در اردبیل اجرا می شود


پویش «شب یلدا» با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در اردبیل اجرا می شود.

- پویش شب یلدا برای خانواده های معلولان در اردبیل اجرا می شود ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: پویش شب یلدا با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در اردبیل اجرا می شود.

حامد رضایی 26 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدف این پویش اظهار کرد: این پویش از امروز با هدف مشارکت جمعی، استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران و جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای تأمین بخشی از نیازمندی های معیشتی خانواده های زیرپوشش بهزیستی استان آغاز و اجرایی می شود.

وی اشاره به نزدیک شدن به طولانی ترین شب سال گفت: پویش شب یلدا با هدف مرتفع کردن نیازمندی خانواده های افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست در اردبیل انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند کمک های غیرنقدی خود مانند روغن، برنج و گوشت اهدایی خود را برای برگزاری مناسب جشن باستانی یلدا به اداره ها و مجتمع های بهزیستی در شهرستان ها و بخش های استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «شب یلدا» برای خانواده های معلولان در اردبیل اجرا می شود

پویش «شب یلدا» برای خانواده های معلولان در اردبیل اجرا می شود