مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-17سياسي

نبود بصیرت عامل فریب است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نبود بصیرت عامل فریب است، گفت: باید مراقب باشیم در صحنه غبارآلود فتنه فریب نخوریم.

- زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه نبود بصیرت عامل فریب است، گفت: باید مراقب باشیم در صحنه غبارآلود فتنه فریب نخوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جهانبخش کرمی ظهر شنبه در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز، معرفی و تجلیل از سربازان نمونه استان زنجان، گفت: در جنگ احزاب همه کفار به صحنه آمدند و با هر چه در توان داشتند به جنگ برخاستند و با سلاح فتنه انگیزی و ایجاد شرایط سخت پیامبر و یارانش را محاصره کردند.

وی بیان داشت: دوران، شمشیر سرنوشت ساز بود و اگر مجاهدت و ایستادگی پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) نبود ردی از اسلام باقی نمی ماند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: رشادت سربازان اسلام از گذشته تا به امروز را دیده ایم و همین موضوع حافظ اسلام بوده و در جنگ صفین دشمنان از ابراز فریب استفاده کردند.

کرمی با بیان اینکه نبود بصیرت عامل فریب است، گفت: جنگ عاشورا نیز مقابله همه کفر در برابر حق بود اگر چه سران فتنه دیده و شنیده بودند که پیامبر بارها اعلام کرده حسین (ع) سفینه نجات امت است و قرآن و عترت سفارش پیامبر را نادیده گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بصیرت عامل فریب است

نبود بصیرت عامل فریب است