مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-17فرهنگي

بستری برای پذیرش و نمایش آثار مرتبط با روحانیت


در عصر ضرورت جهاد تبیین در نظر داریم تا بستری برای پذیرش و نمایش آثار هنرمندان طلبه و غیرطلبه در موضوعات؛ روحانیت و حوزه علمیه، - گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، مهدویت و آخرالزمان و.

باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری چهارمین جشنواره فیلم حوزه (اشراق) با حضور مسعود معینی پور دبیر این دوره رویداد و معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی روز شنبه 26 آذر ماه در محل دفتر تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مسعود معینی پور به بیان جزییات این دوره رویداد پرداخت و گفت: معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بعد از برگزاری موفق سه دوره از جشنواره فیلم اشراق در دهه 90، چهارمین دوره خود را در اسفند 1401 به صورت حضوری و رقابتی برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به هم زمانی این جشنواره با صدمین سالگرد بازتاسیس حوزه علمیه قم گفت: در عصر ضرورت جهاد تبیین در نظر داریم تا بستری برای پذیرش و نمایش آثار هنرمندان طلبه و غیرطلبه در موضوعات؛ روحانیت و حوزه علمیه، گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، مهدویت و آخرالزمان و.

باشیم.

همچنین این رویداد محفلی برای ملاقات فیلمسازان جهان اسلام است تا ضمن تبادل تجربه ها ، موقعیتی برای طرح ایده های نو و خلاقانه پیش آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری برای پذیرش و نمایش آثار مرتبط با روحانیت

بستری برای پذیرش و نمایش آثار مرتبط با روحانیت