مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:002022-12-17سياسي

تسلیت آیت الله مدرسی در پی درگذشت «آیت الله سید محمد صادق روحانی»


در پی وفات آیت الله سید محمد صادق روحانی که غروب روز جمعه 25 آذرماه 1401 دار فانی را وداع گفت پیامی از سوی آیت الله مدرسی انتشار یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی وفات آیت الله سید محمد صادق روحانی که غروب روز جمعه 25 آذرماه 1401 دار فانی را وداع گفت پیامی از سوی آیت الله مدرسی انتشار یافت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم (الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ).

امام جعفرصادق علیه السلام می فرمایند: (مؤمن عالم نزد خداوند از روزه دار و عابدی که در راه خدا جهاد می کند، گرامی تر است.

و چون عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را جبران نمی کند).

خدمت امام عصر (عج)، حوزه های علمیه و تمامی مؤمنین رحلت فقیه مجاهد آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی که عمر گرانبهای خود را صرف نشر فضیلت و معارف دینی نمود، تسلیت عرض می کنیم.

در این مناسبت دردناک، از حوزه های علمیه می خواهیم که در جهت توسعه و بهبود برنامه های درسی خود، بیش از پیش اهتمام ورزیده تا خلأ ناشی از فقدان چنین چهره های درخشانی را جبران کنند.

از خداوند متعال علو درجات و هم جواری رسول الله و اهل بیت علیهم السلام را برای این عالم بزرگوار و صبر و شکیبایی برای خانواده و دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت آیت الله مدرسی در پی درگذشت «آیت الله سید محمد صادق روحانی»

تسلیت آیت الله مدرسی در پی درگذشت «آیت الله سید محمد صادق روحانی»