مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-17سياسي

شاهد عملکرد سلیقه ای مدیران در اجرای پروژه ها هستیم


متاسفانه شاهد عملکرد سلیقه ای و یا فشار مدیران منطقه ای و .

در ابعاد مختلف و اجرای پروژه ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طغیانی بعداز ظهر امروز در همایش تبیین و تحلیل کارآمدی نظام و اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان اظهار داشت: با توجه به 10 ساله تحریم و 10 ساله جنگ تحمیلی، حدود 20 سال برای سرمایه گذاری و پیشرفت در کشور ایران فرصت بوده و در کنار مسائل و مشکلات، منصفانه است که حاصل را با شرایط بسنجیم.

وی ادامه داد: در توسعه صنعت، بودجه ریزی و … باید ایرادات رفع تا حکمرانی علمی شکل بگیرد و برای این مهم همچنان فاصله داریم که مشکلات فرهنگی و فکری ریشه اصلی دور ماندن از این موضوع است و خود بخشی از حکمرانی غلط است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون وارد دوره مردم سالاری شدیم که لوازمی داشته و آن ایجاد احزاب قوی و تعیین کننده سیاست گذاری ها و جهت گیری اصلی و اصلاح قوانین است.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد عملکرد سلیقه ای و یا فشار مدیران منطقه ای و … در ابعاد مختلف و اجرای پروژه ها هستیم که البته نمی توان این ضعف ها را پای جمهوری اسلامی نوشت.

طغیانی با بیان اینکه این عملکرد نظام سبب ایراداتی در تقسیم بودجه برای مناطق می شود، گفت: بدون آمایش سرزمینی و مطالعات پروژه ها انجام می شود که هیچ پاسخگویی هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد عملکرد سلیقه ای مدیران در اجرای پروژه ها هستیم

شاهد عملکرد سلیقه ای مدیران در اجرای پروژه ها هستیم