مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:102022-12-17سياسي

کامیونداران در حوادث اخیر به فراخوان های ضد انقلاب توجه نکردند


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رانندگان و کامیونداران، صنف حمل و نقل کشور و همه آنهایی که در این عرصه تلاش می کنند در حوادث اخیر به فراخوان های ضدانقلاب توجه نکردند.

- اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رانندگان و کامیونداران، صنف حمل و نقل کشور و همه آنهایی که در این عرصه تلاش می کنند در حوادث اخیر به فراخوان های ضدانقلاب توجه نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا بعد از ظهر شنبه در همایش هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که به مناسبت روز حمل و نقل برگزار شد، با اشاره به اینکه کشور ظرفیت های بالایی در زمینه حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی دارد، تأثیرگذاری مجموعه حمل و نقل را عظیم توصیف کرد و اظهار داشت: امروزه بدون توجه به حمل و نقل شرایط زندگی امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه حمل و نقل و راهداری نقش ویژه در آسایش و آرامش مردم دارد، افزود: برای اینکه این خدمات را به ثمر برسانند به ظرفیت های خدمات رسان نیاز است که با فراهم کردن زیرساخت های راه و کنترل و ورود و خروج و تردد امنیت و آرامش رانندگان تأمین شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: این استان با توجه به نقش ویژه ای که در زمینه حمل و نقل و وزارت راه دارد، نیازمند ظرفیت و توجه ویژه نیز است سردار فدا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیونداران در حوادث اخیر به فراخوان های ضد انقلاب توجه نکردند

کامیونداران در حوادث اخیر به فراخوان های ضد انقلاب توجه نکردند