مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-17سياسي

لزوم برخورد قوه قضاییه با سازمان های متخلف عدم اجرای قانون هوای پاک


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران از قوه قضاییه خواست با سازمان های متخلف که قانون هوای پاک را اجرا نکرده و عزم جدی برای اجرای این قانون ندارند، - رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران از قوه قضاییه خواست با سازمان های متخلف که قانون هوای پاک را اجرا نکرده و عزم جدی برای اجرای این قانون ندارند، برخورد کند.

سوده نجفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سازمان محیط زیست متولی آلودگی هوا است اما به دلیل نقش سایر سازمان ها در موضوع آلودگی هوا مثل سوخت صنایع بزرگ و کارخانه ها و یا خودروهای فرسوده، سازمان های مسئول نیز طبیعتا درگیر موضوع می شوند، گفت: به همین منظور نیز قانونی به عنوان قانون هوای پاک وضع شده که وظایف هر کدام از دستگاه ها در آن مشخص شده است اما عزم جدی برای اجرا وجود ندارد که انتظار می رود قوه قضاییه به موضوع ورود و با سازمان های متخلف برخورد کند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد یکی از دلایل عدم اجرای قانون هوای پاک موضوع بودجه است، ادامه داد: به عنوان مثال در این قانون بر تعویض خودروهای فرسوده و یا استفاده از خودروهای برقی به جای خودروهای بنزین سوز تاکید شده است.

از سوی دیگر به تغییر نوع سوخت صنایع بزرگ و آلاینده اشاره شده که این تغییر هزینه هایی به همراه دارد که همین امر سبب شده تا قانون هوای پاک در اجرا مشکلاتی به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قوه قضاییه با سازمان های متخلف عدم اجرای قانون هوای پاک

لزوم برخورد قوه قضاییه با سازمان های متخلف عدم اجرای قانون هوای پاک