مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-17اقتصادي

اجرای کشت قراردادی گندم در راستای حمایت از کشاورزان در لرستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از اجرای کشت قراردادی گندم در راستای حمایت از کشاورزان در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از اجرای کشت قراردادی گندم در راستای حمایت از کشاورزان در استان خبر داد.

حجت اله بیرانوند 26 آذرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امسال کشت قراردادی گندم به عنوان یکی از برنامه های مهم وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از گندم کاران در اولویت قرار گرفته است، اظهار کرد: 45 هزار و 435 هکتار از مزارع استان لرستان به کشت قراردادی گندم اختصاص یافته که تاکنون قرارداد حدود 20 هزار هکتار از مزارع منعقد شده است.

وی با بیان اینکه مجری دولتی طرح کشت قراردادی در استان ها اداره کل غله و خدمات بازرگانی است، افزود: برای این امر هماهنگی های لازم بین دستگاه های متولی از جمله جهاد کشاورزی، مراکز خدمات کشاورزی و نهادهای پشتیبان صورت گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان به فرآیند و چگونگی انعقاد قرارداد کشت قراردادی اشاره کرد و گفت: کشاورزان با مراجعه به آدرس gtc.

ir و از طریق نصب برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی در گوشی تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید با ثبت اطلاعات و مشخصات خود از جمله کدملی و سطح زیرکشت نسبت به امضای قرارداد از طریق بستر همراه اول اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کشت قراردادی گندم در راستای حمایت از کشاورزان در لرستان

اجرای کشت قراردادی گندم در راستای حمایت از کشاورزان در لرستان