مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 16:502022-12-17بين الملل

یک شخصیت افغان: طالبان را به رسمیت بشناسید


یک شخصیت مطرح افغانستان با اشاره به وضعیت این کشور تأکید کرد به رسمیت شناختن حکومت افغانستان از سوی کشورهای همسایه و منطقه، راهی برای مقابله با توطئه های آمریکا و غرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدای افغان(آوا)، با افزایش حملات مشکوک به اسم داعش علیه مواضع قدرت های منطقه در داخل افغانستان، گمانه زنی ها در مورد افزایش توطئه های آمریکا و غرب و تلاش آن ها برای بی ثبات کردن مجدد افغانستان علیه کشورهای منطقه، شدت گرفته است.

سید عیسی حسینی مزاری رییس مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان که نگاهی عمیقی به ریشه تحولات افغانستان دارد، طی یادداشتی در صفحات اجتماعی خود، خاطرنشان کرد: پس از شکست آمریکا در افغانستان و استقرار حکومت طالبان در آن، انتظار این بود که کشورهای همسایه و منطقه به سرعت خلاء حضور کشورهای غربی را پرکرده و با به رسمیت شناختن حکومت افغانستان، به کمک همه جانبه آن در عرصه های داخلی و بین المللی بشتابند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ظرفیت های زیادی از دست رفت.

وی در یادداشت خود افزود: هنوز فرصت های دیگر باقیست و کاملا از دست نرفته تا بار دیگر آمریکا و غرب این فرصت را به تهدید تبدیل نکرده است روسیه، چین، ایران، هند و پاکستان به داد کابل برسند و حکومت افغانستان را به سرعت به رسمیت بشناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شخصیت افغان: طالبان را به رسمیت بشناسید

یک شخصیت افغان: طالبان را به رسمیت بشناسید