مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 17:132022-12-17سياسي

زارعی: دوستان حاج قاسم اغتشاشات را به نقطه ای رساندند که دشمن شکست را پذیرفته است


قضایای اخیر چند برابر فتنه 88، و از حیث زمان نیز از همیشه مستدام تر بود ولی روش و دوستان حاج قاسم چنین ماجرای سهمگینی را با حداقل خسارت ها و تلفات به نقطه ای رساندند که احساس می کنیم دشمن شکست را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین الملل در نشست رسانه ای با عنوان واکاوی آشوب های اخیر با شاخص های فکری و عملی سردار سلیمانی که امروز (26 آذر) برگزار شد، گفت: به سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام نزدیک می شویم و قلب ما به مناسبت این نزدیکی ضربان ویژه ای پیدا می کند.

خاطره شهادت این سردار سرافراز برای همه کسانی که ایران را دوست دارند بسیار دردناک است.

وی افزود: مکتب سردار سلیمانی مکتب انقلاب اسلامی از حیث عملکرد و رویکرد است اگر از مکتب امام یا رهبری صحبت کنیم در واقع از یک مدرسه، تئوری و فلسفه ای حرف می زنیم که پایه های فکری انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

زارعی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی تفکر در میدان و راه حل است، تصریح کرد: همان ارزش هایی که امام و رهبری در مکتبشان گفتند در مکتب حاج قاسم به منصه ظهور رسیده و به شاخص تبدیل شده است.

اگر کسی بگوید اندیشه اسلام خیلی خوب است ولی در اجرا اشکال دارد بنابراین این مکتبِ عالی چندان هم تضمین کننده موفقیت نیست می توان نمونه حاج قاسم سلیمانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: دوستان حاج قاسم اغتشاشات را به نقطه ای رساندند که دشمن شکست را پذیرفته است

زارعی: دوستان حاج قاسم اغتشاشات را به نقطه ای رساندند که دشمن شکست را پذیرفته است