مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 17:152022-12-17بين الملل

گاف های بی پایان بایدن!


جو بایدن، رییس جمهور آمریکا روز جمعه ظاهرا به بازنویسی تاریخ پرداخت و مدعی شد بالغ بر 39 بار به عراق و افغانستان سفر کرده در حالی که رقم واقعی سفرهای او به این دو کشور 21 بار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه دیلی میل نوشت، جو بایدن رییس جمهور آمریکا این ادعای تعجب آور را در جریان سخنرانی خطاب به گروهی از کهنه سربازان آمریکایی در ایالت دلاوِیر مطرح کرد.

او در سخنرانی به کهنه سربازان ادعا کرد که 38، 39 بار به عنوان معاون رییس جمهور و تنها دو بار به عنوان رییس جمهور آمریکا به افغانستان، عراق و آن مناطق رفت و آمد داشته است.

بایدن بارها به افغانستان و عراق از جمله برای دیدار با پسرش که سابقا در عراق خدمت می کرد سفر کرده اما او هرگز در سمت فعلی اش به عنوان رییس جمهور آمریکا به هیچ یک از این دو کشور سفر نکرده است.

به نوشته دیلی میل آخرین باری که بایدن به عراق رفت مربوط به سال 2016 و آخرین سفرش به افغانستان هم مربوط به سال 2011 بوده است بایدن همچنین در این سخنرانی یک ادعای عجیب دیگر هم مطرح کرده و گفت، به فرانک بایدن، عموی خود مدال افتخار قلب بنفش را به خاطر خدمت او در زمان جنگ جهانی دوم هنگامی که در سال 2008 به سمت معاونت رییس جمهور آمریکا رسید اعطا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف های بی پایان بایدن!

گاف های بی پایان بایدن!