مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:212022-12-17سياسي

برقراری 52 هزار و 433 هزار تماس با سامانه سامد در خراسان جنوبی


بیرجند _مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از برقراری 52 هزار و 433 تماس مردمی در جریان سفر رییس جمهور به استان با سامانه سامد در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی ملکی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامه ها و درخواست های مردمی از طریق ارتباط تلفنی با مرکز سامد و حضور در محل برپایی میزهای ارتباطات مردمی دستگاه های اجرایی دریافت شد.

وی تصریح کرد: در جریان این سفر، تعداد 52 هزار و 433 تماس با سامانه سامد 111 برقرار و در قالب پرونده ثبت شد.

به گفته وی؛ بیشترین درخواست های ثبت شده از طریق سامد، مربوط به اشتغال و درخواست کمک های مالی، وام قرض الحسنه و تسهیلات اشتغال بوده است.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی در خصوص نحوه فعالیت مرکز سامد گفت: مرکز سامد که به مناسبت سفر رییس جمهور فعال شد، از روز چهارشنبه 23 آذرماه تا روز جمعه 25 آذرماه پاسخگوی مطالبات مردمی بوده است.

ملکی با اشاره به اینکه درخواست های بسیاری هم در قالب نامه رسیده، اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 34 هزار نامه بازگشایی شده و پرونده آن ها به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد 28 میز خدمت مردمی نیز با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و رؤسای سازمان ها در محل دستگاه های اجرایی استان برپا و 11 هزار و 360 درخواست در این میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 52 هزار و 433 هزار تماس با سامانه سامد در خراسان جنوبی

برقراری 52 هزار و 433 هزار تماس با سامانه سامد در خراسان جنوبی