مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:442022-12-17ورزشي

سرخپوشان تبریزی در تهران به مصاف پیکان می روند


تیم تراکتور در ادامه لیگ برتر باید به مصاف تیم پیکان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور روز سه شنبه 29 آذر در شهر قدس به مصاف تیم پیکان می رود.

تراکتوری ها در وقفه لیگ به دلیل جام جهانی، یک اردوی دو هفته ای در کشور ترکیه سپری کردند و قرار بود یک اردوی چند روزه را هم در امارات برگزار کنند؛ اما به دلیل تغییرات در کادر مربیان تراکتور و جدایی بردیف و انتخاب خمز، اردوی دوم تیم تراکتور لغو گردید.

سرخپوشان تبریزی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم های مس سونگون و نود ارومیه رفته و دو بر یک برابر مس سونگون و 4 بر یک مقابل نود ارومیه به برتری دست یافتند، هر چند قرار بود تراکتوری ها که بازی دیگر تدارکاتی مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گیرند که در نهایت این بازی برگزار نشد.

تراکتوری ها در پایان هفته یازدهم با 4 پیروزی، 3 تساوی و 4 شکست و 15 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته و پیکانی ها هم 12 امتیازی بوده و در مکان دوازدهم جای گرفته است.

پیکان در 5 بازی خانگی خود تنها برابر ملوان به برتری رسیده و مقابل گل گهر هم نتیجه را واگذار و 3 بازی این تیم برابر نساجی، آلومینیوم اراک و هوادار تهران به تساوی دست یافته بود تا در 5 بازی خانگی 6 امتیاز کسب کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخپوشان تبریزی در تهران به مصاف پیکان می روند

سرخپوشان تبریزی در تهران به مصاف پیکان می روند