مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-17بين الملل

به صهیونیست ها هرگز اجاز نمی دهیم بر مسجدالاقصی مسلط شوند


خطیب مسجدالاقصی و رییس هیئت عالی اسلامی فلسطین تاکید کرد که هرگز به صهیونیست ها اجازه سلطه بر این مسجد را نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی و رییس هیئت عالی اسلامی فلسطین تاکید کرد: تهدیدهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان مبنی بر یورش به این مسجد به مناسبت اعیاد یهودی قدیمی است و ما هرگز اجازه سلطه بر این مکان مقدس اسلامی را به صهیونیست ها نمی دهیم.

وی افزود: فلسطینیان آماده مقابله با هر گونه تلاش رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی مسجدالاقصی هستند، ما از همه شهروندان فلسطینی می خواهیم که در صورت توان در این مسجد حضور داشته باشند و با توطئه های صهیونیست ها مقابله کنند؛ چرا که فلسطینی امانتی بر دوش همه مسلمانان است و جایگاه مسجدالحرام را برای آنها دارد.

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد و تاکید کرد که این اقدام خطرناک و به منزله تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان جهان است.

جنبش حماس افزود: از شهروندان فلسطینی ساکن بیت المقدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 می خواهیم که برای دفاع از مسجدالاقصی حضور خود را در این مکان مقدس اسلامی گسترده تر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صهیونیست ها هرگز اجاز نمی دهیم بر مسجدالاقصی مسلط شوند

به صهیونیست ها هرگز اجاز نمی دهیم بر مسجدالاقصی مسلط شوند