مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-17حوادث

عامل اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: در پی فراخوان هایی که توسط گروه های معاند برای روز های آتی اعلام می کردند، - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدر های فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: در پی فراخوان هایی که توسط گروه های معاند برای روز های آتی اعلام می کردند، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند یکی از محرکان و لیدرهای اصلی شکل گیری اغتشاشات را در شرق تهران شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، این متهم با فعالیت در فضای مجازی و متاثر از شبکه های معاند با تحریک جوانان و استفاده از شعارهای ساختارشکنانه قصد ایجاد زمینه تجمع غیرقانونی و شکل گیری هسته اولیه اغتشاش در محله نظام آباد را دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران این معاونت مشخص شد، متهم در محله نظام آباد در یک مغازه آرایشگری مشغول به فعالیت است، که با شناسایی واحد صنفی وی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد

عامل اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد