مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-17سياسي

فومن میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است


فرماندار فومن از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.

- فومن- فرماندار فومن از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی فکور بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به میزبانی استان گیلان از پیکر شهدای گمنام اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر یک شهید گمنام در پارک فومن تشییع و به خاک سپرده می شود.

فرماندار فومن با بیان اینکه، شهدا منبع آرامش، سعادت و چراغ راه همه ما به شمار می روند، افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در احیای آرمان های آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش دشمنان این است که انحراف بین جوانانمان ایجاد کنند، ادامه داد: باید ابعاد ارزشی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه ملت ایران امنیت کشور را مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران است، اضافه کرد: شهدا با خون خود ریشه های انقلاب را آبیاری کردند.

فکور با تاکید به ضرورت برگزاری با شکوه مراسم وداع با شهید، از مردم مؤمن و شهید پرور شهرستان فومن برای حضور در این مراسم دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فومن میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است

فومن میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است