مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-17سياسي

پیشرفت های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدا است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان این که پیشرفت های جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدا است، گفت: گلستان چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

- اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران دانش آموخته مکتب فاطمی هستند و ایثار و فداکاری این قشر معزز در تاریخ ایران اسلامی همواره درخشان و ماندگار خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: شهدا ممتازترین بندگان خدا و جانبازان نزدیک ترین افراد به آن عزیزان هستند، خانواده های شهدا باید بدانند، فرزندانی که تقدیم راه انقلاب اسلامی کردند از کم نظیرترین انسان های روی زمین بوده که در اوج بی نشانی قله های افتخار را فتح کردند.

وی اضافه کرد: اخلاص شهدا الگوی مناسبی برای همگان بوده و پیشرفت های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدای گرانقدر است.

وزیری بیان کرد: تداوم راه شهدا در حفظ آرمان های اسلام و تلاش برای استحکام هر چه بیشتر پایه های نظام اسلامی و تقویت اقتدار آن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدا ایثار را معنایی دیگر بخشیدند و با از جان گذشتگی و بصیرت، الگوی کاملی از ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدا است

پیشرفت های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدا است