مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 21:152022-12-17اجتماعي

بزرگترین روستای جنوب ایران در انتظار شهر شدن


بندر شیرینو در استان بوشهر به عنوان بزرگ ترین روستای جنوب کشور با جمعیتی بیش از 17 هزار نفر است که نبود امکانات و نیروی انسانی مناسب برای خدمات دهی به این تعداد جمعیت موجب شده تا نام این روستا با محرومیت گره بخورد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیرینو از توابع بخش سیراف شهرستان کنگان و در فاصله 235 کیلومتری از شهر بوشهر قرار دارد؛ ساکنان این بندر معتقدند که در حوزه خدمات، زیرساخت و بخش عمرانی از حالت روستا خارج شده و با توجه به ویژگی هایی که دارد، باید در تقسیمات کشوری به شهر تغییر وضعیت دهد.

  رییس شورای اسلامی بخش سیراف و نایب رییس شورای اسلامی روستای شیرینو در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: رسیدگی نکردن به مشکلات فراوان در حوزه های مختلف شیرینو به دلیل وسعت و جمعیت این روستا از سوی دهیاری باعث بروز عقب ماندگی هایی در حوزه های مختلف از جمله زیر ساخت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

  خدمات دهی مناسب به مردم شیرینو از طریق دهیاری ممکن نیست   ابراهیم بهمنی با اشاره به جمعیت 17 هزار نفری دهستان شیرینو و کمبود امکانات و نیروی انسانی برای خدمات دهی به ساکنان آن اظهار کرد: چنین جمعیتی در یک محدوه امکان ندارد که با دهیاری به شکل مناسب و در شان مردم اداره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین روستای جنوب ایران در انتظار شهر شدن

بزرگترین روستای جنوب ایران در انتظار شهر شدن