مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-17سياسي

حذف ایران از کمسیون زنان ارتباطی به حقوق زنان ندارد


رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: حذف ایران از کمیسیون زنان به دلیل نگرانی استکبار جهانی از پیشرفت های ایران درعرصه های علمی، دفاعی و اقتصادی است و ارتباطی به حقوق زن ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن محمدی عصر شنبه در جمع بانوان فعال قرآنی ارومیه که در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه تمام حرکات و رفتارهای حضرت زهرا (س) برای ما مسلمین الگو است، اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم سبک و سیره حضرت زهرا (س) را مورد مطالعه قرار داده و آن را در زندگی خود پیاده کنیم و به درستی به مردم خصوصاً نسل جوان جامعه که در اثر تبلیغات گسترده دشمن، از دست یابی به معارف اهل بیت محروم مانده اند، انتقال دهیم.

وی اضافه کرد: تمام رفتارهای حضرت زهرا (س) بعد سیاسی داشت؛ گریه در قبرستان بقیع برای تحریک عواطف و احساسات مردم، وصیت مبنی بر غسل، کفن و دفن شبانه شأن و حضور در درب اهالی مدینه برای تبیین حقیقت تماماً ابعاد سیاسی دارد و این مسائل برای ما در جهاد تبیین الگو است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با بیان اینکه در قضیه دفاع از زن، اسلام موضع تهاجمی دارد، گفت: در بحث حقوق زنان ما مدافع نیستیم بلکه در جایگاه تهاجمی قرار داریم و هیچ مکتب و مذهب و آیینی به اندازه اسلام به زن جایگاه و قداست نداده است و تفک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ایران از کمسیون زنان ارتباطی به حقوق زنان ندارد

حذف ایران از کمسیون زنان ارتباطی به حقوق زنان ندارد