مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-17اقتصادي

لزوم تدوین راهکارهایی کاربردی برای حل مشکلات شهرداری های خوزستان


معاون عمرانی استاندار خوزستان شورای پژوهش شهرداری ها و دهیاری های استان برای حل چالش های پیش روی شهرداری ها و دهیاری ها باید راهکارهایی کاربردی تدوین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی شامگاه شنبه در جلسه شورای شهرداری ها و دهیاری های استان خوزستان بیان کرد: شورای پژوهش شهرداری ها و دهیاری های استان برای حل چالش های پیش روی شهرداری ها و دهیاری ها و حل مشکلات اصلی آنها از جمله شناسایی درآمدهای پایدار، اصلاح روش های انجام کار، افزایش بهره وری و توسعه خدمات الکترونیک باید راهکارهایی کاربردی تدوین کنند.

وی گفت: نتایج پژوهش های کاربردی باید در عرصه مدیریت شهری و روستایی کشور بیشتر به کار گرفته شود و از این رو ضرورت دارد تا برنامه های پژوهشی حوزه کاری شهرداری ها و دهیاری ها به سمت رفع نیازها و مشکلات آنها باشد و از مباحث نظری صرف پرهیز کرد.

خانچی افزود: همواره تلاش شده تا در برنامه ریزی ها و تصمیم سازی ها از نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادهای استادان دانشگاه، پژوهشگران و صاحب نظران عرصه های مدیریت شهری و روستایی و حوزه های مرتبط استفاده شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به ارتباط مستمر مردم با خدمت شهرداری ها و دهیاری ها و افزایش انتظارات آنها باید تصمیمات و برنامه ها و سیاستگذاری ها از پشتوانه علمی و تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین راهکارهایی کاربردی برای حل مشکلات شهرداری های خوزستان

لزوم تدوین راهکارهایی کاربردی برای حل مشکلات شهرداری های خوزستان