مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 22:402022-12-17سياسي

فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه نهادینه شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مسئولان باید برای تسهیل ازدواج جوانان تلاش کنند، گفت: فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر شنبه در دومین نشست ستاد ساماندهی ازدواج استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: کاهش طلاق، ایجاد تحول در حوزه افزایش آمار ازدواج و فرزندآورری هدف نهایی است اما در این مسیر نیازمند برنامه ریزی و اقدامات جدی هستیم تا به این مهم برسیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در تسهیل امر ازدواج باید ساده زیستی، حل مشکل مسکن و پرداخت به موقع تسهیلات مورد توجه جدی قرار گیرد.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: در زمینه آموزش به زوجین بخصوص برای سال های ابتدایی ازدواج دوره هایی به صورت کارگاهی در دستور کار و در آن ضرورت ها مورد توجه قرار گیرد.

وی بر اصل مشاوره پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج تاکید کرد و در بخش دیگری از اظهارات خود خواستار اعطای اعتبارات بر اساس عملکردها در حوزه سمن ها شد و گفت: باید هر هزینه ای که در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی به سمن ها داده می شود، تأثیر آن در جامعه مشخص باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه نهادینه شود

فرهنگ ازدواج آسان باید در جامعه نهادینه شود