مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 22:452022-12-17اقتصادي

پروازهای طبس افزایش یابد


رییس فرودگاه طبس خواستار افزایش پروازهای فرودگاه طبس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس فرودگاه شهدای طبس عصر شنبه در نشست دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در طبس گفت: پروژه روشنایی باند فرودگاه شهدای طبس از ابتدای آذر ماه با مبلغ 40 میلیارد تومان شروع شده و با جدیت در حال پیگیری است.

علی سیدی افزود: پیش بینی می شود پروژه روشنایی اواسط دی ماه پایان خواهد یافت و بعد از تست نهایی شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر خواهیم بود.

وی همچنین به افزایش تعداد پروازها در فرودگاه طبس اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش ناوگان در شرکت هواپیمایی ماهان و تعداد قابل قبول مسافران طبسی و همچنین مسافران از شهرهای بشرویه، فردوس و بیرجند خواستار پروازهای بیشتری هستیم.

تأسیس اداره کل راهداری همچنین در این جلسه رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس گفت: تأسیس یک دستگاه اجرایی به نام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای غرب خراسان جنوبی اقدام شود که گستردگی شبکه راه ها و طول زیاد و وسعت شهرستان و درآمدهای شهرستان بالاخص مالیاتی و معدنی و حمل و نقلی توجیه پذیر می کند.

حیدری افزود: 456 آبنما در سه محور طبس-اصفهان، طبس-بردسکن و دیهوک -راور وجود دارد که پیگیر تأمین اعتبار آن هستیم تا با توجه با تنزل استاندارد جاده ای و حادثه خیزی این آبنماها و انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای طبس افزایش یابد

پروازهای طبس افزایش یابد