مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:152022-12-17سياسي

مردم در توطئه اخیر دشمنان پای انقلاب ایستادند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم در توطئه اخیر دشمنان پای انقلاب و آرمان های شهدا ایستادند و تمام قد از آن دفاع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا ابراهیمی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: دشمنان هر روز با نقشه های مختلف و پیچیده سعی دارند مردم را از انقلاب دور کنند لذا بر همگان واجب است با این توطئه ها هوشمندانه برخورد و انقلابی و جهادی تصمیم گیری کنند.

معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سفر رییس جمهور به کردستان و خراسان جنوبی در هفته های اخیر افزود: یکی از افتخارات دولت سیزدهم مردمی بودن آن است و دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور نشان داد که هدف اصلی این دولت خدمت است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف دولت در تغییر برخی مدیران، حل مشکلات مردم و انتخاب مدیرانی است که تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به کار گیرند.

ابراهیمی ادامه داد: یکی دیگر از مشخصه های مدیران این دولت انقلابی بودن است و باید با تفکر انقلابی و جهادی به مردم خدمت کنند.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در سال 1357 به رهبری امام راحل انقلاب کردند تا ایران مستقل و آزاد باشد و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در توطئه اخیر دشمنان پای انقلاب ایستادند

مردم در توطئه اخیر دشمنان پای انقلاب ایستادند