مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آذر 1401 ساعت 23:502022-12-17پزشكي

فعالیت 40 اکیپ پزشکی در رفع محرومیت روستاها


رییس بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: پزشکان و پرستاران در قالب 40 اکیپ خدمات بهداشتی، درمانی به ساکنان مناطق محروم در استان اردبیل ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داور سلطانی شامگاه شنبه در جریان برپایی قرارگاه محرومیت زدایی در روستای آق قاسملوی مشگین شهر اظهار کرد: اکیپ های جامعه پزشکی بسیج با حضور در محروم ترین مناطق استان سعی می کنند تا به ساکنان خدمات تخصصی را در حوزه پزشکی، پیراپزشکی و روانشناسی به صورت رایگان انجام دهند.

وی تصریح کرد: در کنار این خدمات، ویزیت و تأمین رایگان داروها نیز به همت جامعه پزشکی استان انجام می شود تا بخشی از نیازمندی ساکنان این مناطق که عمدتاً مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هستند، به راحتی از این خدمات بهره مند شوند.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل رویکرد این خدمات را محرومیت زدایی و جلب رضایت مردم به ویژه ساکنان مناطق دورافتاده و روستایی عنوان کرد و گفت: با اسکان اکیپ های پزشکی و بهداشتی، سعی بر این است تا به مراجعین و ساکنان روستاهای همجوار نیز خدماتی ارائه شود که استقرار این اکیپ ها تا پایان امسال در روستاهای محروم مشگین شهر، گرمی و خلخال ادامه پیدا می کند.

سلطانی افزود: مؤسسه خیراندیشان پارسا نیز در کنار جامعه پزشکی بسیج در ارائه خدمات عمومی و تخصصی در خدمت روستاییان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 اکیپ پزشکی در رفع محرومیت روستاها

فعالیت 40 اکیپ پزشکی در رفع محرومیت روستاها