مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 00:052022-12-17سياسي

پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام در مازندران تشییع می شود


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، گفت: پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام در ایام فاطمیه در استان مازندران تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،عبدالله ملکی امشب در حاشیه جلسه ستاد استانی تشییع و تدفین 14 شهید گمنام در مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان مازندران در ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام است، اظهار کرد: پیکرهای مطهر شهدا ساعت 15 دوشنبه 28 آذر در میدان شهید کشوری بابل مورد استقبال مردم شهیدپرور دیار علویان قرار می گیرد.

وی افزود: این مراسم به صورت تجمعی با حضور اقشار مختلف مردم همراه با مداحی و عزاداری برگزار می شود و پس از آن کاروان لاله های زهرایی به سمت میدان ولایت و دانشگاه صنعتی نوشیروانی تشییع می شود.

سردار ملکی با بیان اینکه پس از تشییع باشکوه، مراسم شبی با ستاره ها تجدید عهد و پیمان دانشجویان با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، ادامه داد: مراسم استقبال از کاروان لاله های زهرایی و شبی با ستاره ها به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از این مراسم، پیکرهای مطهر 12 تن از شهدای گمنام به معراج شهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران منتقل می شود، اضافه کرد: همچنین پیکرهای مطهر 2 تن از شهدای گمنام به ستاد اجرایی شهدای گمنام بابل منتقل می شود و دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام در مازندران تشییع می شود

پیکرهای مطهر 14 شهید گمنام در مازندران تشییع می شود