مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 00:302022-12-17اقتصادي

صنایع اشتغال زا در بوشهر حمایت می شوند/توسعه گردشگری و آبزی پروری


استاندار بوشهر از تلاش و پیگیری برای توسعه گردشگری و آبزی پروری در استان خبر داد و گفت: صنایع ثروت آفرین و اشتغال زا در استان بوشهر حمایت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده عصر شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: تلاش های گسترده ای به منظور توسعه زیرساخت های صنعتی و تولیدی به منظور ایجاد اشتغال پایدار، صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش مهم ایجاد کارخانه برای تولید ثروت و ایجاد شغل اظهار داشت: توسعه اشتغال از اولویت های استان است و مدیریت استان حمایت لازم را از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انجام می دهد.

استاندار بوشهر توسعه مشاغل دانش بنیان را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: از شرکت های دانش بنیان و فناور می خواهم از محل دانش و علم و از روی خلاقیت به سمت تولید ثروت بروند تا به ایجاد شغل منجر شود.

وی اضافه کرد: کارآفرینی برای شرکت های دانش بنیان و همچنین تخصیص زمین برای ایجاد کارگاه و پرداخت تسهیلات کم بهره به این قشر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امسال هر سه مورد به تحقق رسیده است.

محمدی زاده با بیان اینکه حمایت ویژه ای از کارآفرینی در استان خواهیم داشت افزود: یکی از سرمایه گذاران استان برای تکمیل هتل مجهز و استاندارد، نیازمند تسهیلات بود که با پیگیری انجام شده، پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع اشتغال زا در بوشهر حمایت می شوند/توسعه گردشگری و آبزی پروری

صنایع اشتغال زا در بوشهر حمایت می شوند/توسعه گردشگری و آبزی پروری