مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 01:152022-12-17ورزشي

رفتار رسانه ها با تیم ملی قبل و بعد از جام جهانی


مهدی آذرمکان که به عنوان مدیر رادیو ورزش شناخته می شود، مدت یک ماه است که مدیریت رادیو جام جهانی را هم عهده دار شده؛ او درباره پروسه و تجربه راه اندازی رادیو فصلی جام جهانی تاکید کرد که تصمیم راه اندازی چنین شبکه ای از مدت ها قبل گرفته شده بود و این شبکه به یک باره متولد نشد.

- او در عین حال درباره رویکرد رادیو جام جهانی و رادیو ورزش نسبت به تیم ملی و حواشی اش عنوان کرد، تا زمانی که تیم ملی بازی داشت وظیفه همه رسانه ها حمایت از تیم ملی بود، اما پس از آن وظیفه رسانه ها نقد سازنده هم بود.

مهدی آذرمکان ـ مدیر رادیو جام جهانی ـ در گفت و گویی با ایسنا، درباره علت راه اندازی این شبکه و تفاوتی که نسبت به سایر شبکه های رادیویی و به ویژه رادیو ورزش دارد؟ توضیح داد: رادیو جام جهانی که از آغاز جام جهانی 2022 قطر راه اندازی شد، جزو رادیوهای فصلی محسوب می شود و شبکه ای دائمی نیست؛ به همین منظور از ظرفیت هایی که در خود شبکه های معاونت صدا وجود دارد، استفاده کردیم و نیروهای جدیدی وارد نشدند.

اتفاق ویژه درباره راه اندازی شبکه جام جهانی این است که از همان ابتدا فقط درباره جام جهانی صحبت می کند و آخرین اخبار و اطلاعات و همچنین گفت و گوهای لحظه ای را درباره این رویداد مهم ورزشی پخش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار رسانه ها با تیم ملی قبل و بعد از جام جهانی

رفتار رسانه ها با تیم ملی قبل و بعد از جام جهانی