مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 01:412022-12-17سياسي

انتقاد استاندار از روند پرداخت تسهیلات مصوبات سفر رییس جمهور در کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در جلسه پیگیری مطالبات مربوط به سفر رییس جمهور به کردستان با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات سفر اول رییس جمهور به استان به هیچ عنوان رضایت بخش نیست، اظهار کرد: بانک ها در تحقق مطالبات مردمی و پرداخت تسهیلات درخواستی مردم در سفر رییس جمهور جدیت کامل را داشته باشند.

استاندار کردستان یادآور شد: در دو هفته گذشته و در تماس با مردم در سامانه سامد و ملاقات ها، اغلب گلایه مردم از عدم پرداخت درخواست های سفر رییس جمهور به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بوده است.

وی اظهار کرد: اجرا و تحقق درخواست ها و مطالبات مردمی از اجرای مصوبات عمرانی و اقتصادی سفر رییس جمهور بازخورد بیشتری دارد.

زارعی کوشا افزود: مردم از عدم پرداخت تسهیلات بانکی و اشتغال زایی مصوبات سفر شکایت داشته و می گویند با هر مراجعه به بانک ها، مسئولان بانک از کمبود اعتبار صحبت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه در نهاد ریاست جمهوری در خصوص پرداخت تسهیلات مصوب سفر گفت: دفتر ریاست جمهوری از تاخیر در پرداخت تسهیلات بانکی مصوبات سفر رییس جمهور به استان متعجب و گلایه مند هستند.

زارعی کوشا اذعان کرد: از یک هزار و 700 میلیارد تومان مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان تنها 580 میلیارد تومان پرداخت شده که  عملکرد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار از روند پرداخت تسهیلات مصوبات سفر رییس جمهور در کردستان

انتقاد استاندار از روند پرداخت تسهیلات مصوبات سفر رییس جمهور در کردستان