مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 02:152022-12-17اقتصادي

بکارگیری 163 فارغ التحصیل دانشگاهی در 16 واحد اقتصادی لرستان


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 163 فارغ التحصیل دانشگاهی در 16 واحد اقتصادی استان به کارگیری شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 163 فارغ التحصیل دانشگاهی در 16 واحد اقتصادی استان به کارگیری شدند.

علی جهانی 26 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، اظهار کرد: برای افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار طرح کارورزی در استان برنامه ریزی شد که واحدهای اقتصادی در زمینه به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در یک دوره سه ماهه زمینه کسب مهارت در محیط واقعی کار به این افراد را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره سه ماهه حق الزحمه این دانش آموختگان بر عهده این اداره کل بوده و شامل قانون کار نیستند و چنانچه بعد از پایان این دوره کارفرما نسبت به استخدام کارورزان اقدام کند شامل معافیت بیمه ای تا دو سال می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: امسال 163 فارغ التحصیل دانشگاهی در 16 واحد اقتصادی در طرح کارورزی در سطح استان به کارگیری شدند.

جهانی در خصوص شرایط واحد پذیرنده کارورز در این طرح گفت: واحد پذیرنده به منظور جذب کارورز باید دارای مجوز فعالیت از دستگاه اجرایی ذی ربط و مجوز آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 163 فارغ التحصیل دانشگاهی در 16 واحد اقتصادی لرستان

بکارگیری 163 فارغ التحصیل دانشگاهی در 16 واحد اقتصادی لرستان