مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 07:152022-12-18اجتماعي

فعالیت 60 نجاتگر در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر بروجرد


رییس جمعیت هلال احمر بروجرد از فعالیت 60 نفر نجاتگر در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داد.

- محمد کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال احمر بروجرد از 23 آذر با رویکرد پوشش امدادی گردنه های برف گیر شهرستان در فصل زمستان به منظور خدمت رسانی به مسافرین گرفتار در برف و کولاک و در راه ماندگان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: طی پیگیری های انجام شده طرح زمستانه امسال با آمادگی 3 پایگاه ثابت در سطح شهرستان در محورهای مواصلاتی بروجرد _ اراک، بروجرد _ ملایر، نهاوند و بروجرد _ خرم آباد انجام می شود.

رییس جمعیت هلال احمر بروجرد تصریح کرد: 3 دستگاه خودروی آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات از 23 آذرماه تا 20 اسفند آماده امدادرسانی خواهند بود.

کرمی با اشاره به آمادگی کلیه نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر بروجرد، ادامه داد: با شروع فصل زمستان و آغاز طرح زمستانه در جمعیت هلال احمر 60 نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بروجرد در حالت آماده باش قرار دارند تا در حوادث احتمالی نظیر برف، باران و کولاک به مسافرین و در راه ماندگان خدمت رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه پایگاه های امداد و نجات آمادگی اسکان مسافران در راه مانده فصل زمستان را دارند و در صورت بروز هرگونه حادثه و یا سانحه، نیروهای امداد و نجات در کمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 60 نجاتگر در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر بروجرد

فعالیت 60 نجاتگر در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر بروجرد