مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-18اقتصادي

مصرف گاز در استان ایلام 17 درصد افزایش یافت


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان، گفت: در سال جاری مصرف گاز در استان ایلام 17 درصد افزایش یافته است.

- محمود کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه 22 درصد مشترکان در رده مشترکین پر مصرف هستند، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از 489 میلیون و 560 هزار متر مکعب گاز در استان مصرف شده است که این میزان مصرف، افزایش 17 درصدی مصرف گاز استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را بدنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: صرفه جویی در مصرف گاز، باعث پایداری دائمی شبکه گاز استان و نیز سایر مناطق کشور و برخورداری همه هموطنان از نعمت گاز در فصل سرد سال خواهد بود.

وی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز، مشترکین ضمن رعایت صرفه جویی در مصرف گاز، تنظیم دمای رفاه محیط بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد و دمای پکیج را هم بین 50 تا 55 درجه سانتیگراد انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: مصرف گاز در برخی صنایع پرمصرف و افزایش مشترکین به علت گازرسانی به مناطق جدید شهری و روستایی را از علل افزایش مصرف گاز در استان دانست.

کشاورز با اشاره به اینکه دمای رفاه به ادارات هم ابلاغ شده است، افزود: ادارات و ارگان های دولتی مکلفند با راهکارهای عملی مصرف گاز خود را کاهش دهند در غیر این صورت جریمه خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در استان ایلام 17 درصد افزایش یافت

مصرف گاز در استان ایلام 17 درصد افزایش یافت