مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-18سياسي

پیچیدن شمیم عطر شهدا در هیرکان/ قاصدک های بهشتی به گلستان رسیدند


جوش و خروش اهالی گلستان برای استقبال از پیکر مطهر دو آلاله سرخ دوران دفاع مقدس، حال و هوای این خطه شهید پرور شمال کشور را دگرگون کرده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اعظم محبی: در آستانه فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گلستان معطر به عطر دل انگیز دو شهید گمنام تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی شلمچه و سومار است.

شهدایی که جان خود را در دفاع و پشتیبانی از آب و خاک سرزمین پهناور ایران و آرمان های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی نثار کردند تا نهال نوپای جمهوری اسلامی از گزند حوادث در امان بماند.

تمام اقتدار میهن از پرواز این آلاله های سرخ بوده و حضور شهدا تلنگری جدی برای آحاد مردم و مسئولان است که به یاد داشته باشند که برای دوام و بقای این خاک چه جوان هایی که در میادین جنگ حق علیه باطل پرپر شده اند.

حضور شهدا و افتخار میزبانی از آنها فرصت ارزشمند برای گلستانی ها است تا با الهام و الگو گرفتن از ایثارگری آنها بیش از پیش، مدافع آرمان های انقلاب ایران باشند.

2 شهید گمنام 10 روز مهمان شهرهای گلستان دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس، روز یکشنبه (27 مرداد) وارد استان شده و طی 10 روز مهمان شهرستان های استان خواهند بود.

طبق گفته سخنگو و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوای گلستان، یکی از این شهدا 22 ساله بوده که در عملیات کربلای پنج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچیدن شمیم عطر شهدا در هیرکان/ قاصدک های بهشتی به گلستان رسیدند

پیچیدن شمیم عطر شهدا در هیرکان/ قاصدک های بهشتی به گلستان رسیدند