مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-18بين الملل

آیا دموکرات ها از بایدن عبور می کنند؟


برآیند اقدامات بایدن در دوران دو ساله ریاست جمهوری باعث شده تا نزدیک به دو سوم دموکرات ها برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2024 به شخص دیگری به غیر از او فکر کنند.

- : به عقیده اکثر مردم آمریکا افزایش قیمت کالاهای اساسی در سال آینده میلادی هم ادامه خواهد داشت و حالا مقامات حزب دموکرات بیم آن دارند که مبادا مقوله اقتصاد جایگاه حزبشان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را متزلزل کند.

تابستان امسال نشانه هایی از برهم خوردن موازنه اقتصادی در آمریکا دیده و شنیده شد.

همان موقع، تحلیلگران اقتصادی نسبت به شکل گیری یک وضعیت بحرانی در حوزه پولی و مالی هشدار دادند و تاکید کردند که تکرار سیاست گذاری های اشتباه مقامات آمریکایی وضعیت را بدتر از این هم خواهد کرد.

حالا و پس از گذشت حدود 6 ماه از نمود سقوط اقتصادی در آمریکا، نشریه فوربز در گزارشی تحت عنوان: چگونه خود را برای رکود آماده می کنید؟ می نویسد: در حالی که آمریکایی ها همچنان درگیر تورم و افزایش قیمت در اکثر کالاها و خدمات هستند، چالش اقتصادی دیگری در کمین قرار دارد و هر لحظه ممکن است خود را ظاهر کند: آن چالش همان رکود است.

این نشریه آمریکایی در ادامه از قول جیمی دیمون بانکدار میلیاردر آمریکایی پیش بینی می کند که آمریکا به احتمال فراوان تا اواسط سال آینده دچار رکود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دموکرات ها از بایدن عبور می کنند؟

آیا دموکرات ها از بایدن عبور می کنند؟