مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:352022-12-18اقتصادي

پیش بینی قیمت بیت کوین


بازار کریپتو تهدید فروش ناگهانی را تجربه و آخرین چرخه بازیابی بیت کوین و اتریوم را خنثی می کند.

در کنار رهبران بازار، اکثر آلتکوین ها پایین آمدند و به آخرین ارزش نوامبر نزدیک می شوند، - در صورت فشار فروش، مارپیچ نزولی ممکن است ادامه یابد و قیمت به زیر آخرین نوسان پایین حمایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کریپتو، در حالی که ابر نزولی در کمین بازار ارزهای دیجیتال است تنها چند سکه سبز رنگ در میان 100 سکه برتر قرار دارند.

فشار فروش ناگهانی در فضای کریپتو زمانی افزایش می یابد که فعالان بازار نگران سلامت مالی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان بایننس هستند.

این نگرانی زمانی به وجود آمد که بایننس گزارش اثبات ذخایر خود را با مشارکت گروه مزارس (Mazars) ارائه کرد که بسیاری آن را غیرشفاف می دانستند.

علاوه بر این، اخبار منتشرشده از این گروه به تعلیق روابط با بایننس و چندین ارز دیجیتال مبادله شده دیگر اشاره دارند که باعث وحشت بیشتر در بازار شده است.

به دلیل اینکه اخیرا فضای کریپتو دچار سقوط ارز دیجیتال صرافی اف تی ایکس شده است، سرمایه گذاران در مورد چنین رویدادهایی کاملا محتاط هستند.

علاوه بر این، شنیده ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده در مورد افزایش نرخ بهره سختگیرانه عمل خواهد کرد، منفی شدن بیشتری در بازار به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین