مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 08:412022-12-18اجتماعي

اردوهای راهیان پیشرفت دانش در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با پیشرفت های علمی کشور گفت: اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی در کرمانشاه برگزار می شود.

- سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از موضوعات اصلی که در سند تحول بنیادین مورد تاکید قرار گرفته تربیت چند ساحتی و مهارت آموزی دانش آموزان است که در این مهم نیز آموزش و پرورش استان کرمانشاه اهتمام جدی دارد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که با تاکید رییس جمهور مطرح شده موضوع برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت است که دانش آموزان با پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن درپی ایجاد یاس و ناامیدی در بین دانش آموزان است، بیان کرد: بر همین اساس دانش آموزان کرمانشاهی با حضور در مراکز صنعتی و پارک های علم و فناوری با پیشرفت های انقلاب اسلامی در اردوهای راهیان پیشرفت آشنا خواهند شد.

محمدی با اشاره به سفر چند ساعته وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه، گفت: دانشگاه فرهنگیان ورودی آموزش و پرورش است و بر همین اساس معلمان آینده نیازمند حمایت هستند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش به همراه استاندار کرمانشاه با حضور در پردیس شهید رجایی با دانشجویان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان پیشرفت دانش در کرمانشاه برگزار می شود

اردوهای راهیان پیشرفت دانش در کرمانشاه برگزار می شود