مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-18اقتصادي

جزییات بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده/ استقبال تهرانی ها از مشوق «یک طبقه اضافی»


معاون شهرسازی شهرداری تهران از استقبال کم نظیر مردم در استفاده از بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده خبر داد.

- جزییات بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده/ استقبال تهرانی ها از مشوق یک طبقه اضافی معاون شهرسازی شهرداری تهران از استقبال کم نظیر مردم در استفاده از بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده خبر داد.

حمیدرضا صارمی در گفت وگو با ایسنا، در مورد تاثیر ارائه بسته های تشویقی در بافت فرسوده در قالب مشوق یک طبقه اضافی و تاثیر آن بر روی رونق ساخت و ساز گفت: مشوق های ساخت و ساز در بافت فرسوده از سالیان قبل وجود داشته و اثر زیادی در بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر تهران ایجاد کرده بود اما در مقطعی شورای عالی معماری و شهرسازی محدودیت هایی را در این زمینه ایجاد کرد که روند صدور پروانه را کند کرد.

وی با بیان اینکه کند شدن صدور پروانه ساخت و ساز و نوسازی در بافت فرسوده به گونه ای بود که تعداد صدور پروانه را به یک دهم کاهش داد، گفت: یعنی از حدود 11 هزار پروانه ای که پیش از این در بافت فرسوده صادر می شد این عدد به 1300 الی 1400 پروانه در سال رسید.

معاون شهرسازی شهرداری تهران با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که مشوق های دیگر در نوسازی بافت فرسوده تنها 30 درصد نقش دارد اما ارائه یک طبقه اضافه تا 70 درصد می تواند بر افزایش مشوق ساخت و ساز در بافت فرسوده تاثیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده/ استقبال تهرانی ها از مشوق «یک طبقه اضافی»

جزییات بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده/ استقبال تهرانی ها از مشوق «یک طبقه اضافی»