مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-18ورزشي

مرور برنامه های سه فدراسیون دیگر برای حضور در بازیهای آسیایی


مسئولان سه فدراسیون دیگر برنامه های خود برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتند و به نقاط ضعف و قوت فدراسیون خود اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو، صبح امروز دومین نشست با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک ، سرپرست کاروان اعزامی و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در محل کمیته برگزار شد.

دومین نشست تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو صبح امروز با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته ، نصرالله سجادی مشاور رییس، مهین فرهادی زاد نائب رییس کمیته، علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و برخی مدیران کمیته ملی المپیک، بطور مجزا با مسئولان سه فدراسیون بسکتبال، تنیس روی میز و اسکواش برگزار شد.

در ابتدای نشست سید مناف هاشمی گفت: با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، تاکید ویژه ای بر حمایت همه جانبه از فدراسیون های اعزامی دارند، به همین منظور در فاصله 9 ماهه تا آغاز بازی های آسیایی این نشست ها را شروع کردیم تا از نزدیک صحبت ها و دغدغه هایی شما را بشنویم و بتوانیم در راستای رفع آنها برای کسب بهترین نتیجه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور برنامه های سه فدراسیون دیگر برای حضور در بازیهای آسیایی

مرور برنامه های سه فدراسیون دیگر برای حضور در بازیهای آسیایی