مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-18اقتصادي

معرفی جاذبه ها در «ایران ما»/تکرار طرح در ایام نزدیک به عید


فعالان گردشگری معتقدند؛ معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند در معرفی داشته های کشورمان جذاب باشد به شرطی که در زمان خودش مثل ایام نزدیک به عید این اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضای 34 هزار متر مربع فضای تبلیغاتی شهر تهران به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در قالب 1800 بیلبورد به معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر در قالب پویشی به نام ایران ما پرداخته است از بیلبوردهای بزرگراهی گرفته تا استرابوردها و لایت بوردها و حتی تابلوهای کیوسک های مطبوعاتی.

تلاش شده جاذبه هایی معرفی شوند که ثبت ملی بوده و یا در فهرست یونسکو به ثبت جهانی رسیده اند.

برخی افراد نمایش تصویری از ایران را در بزرگراه ها و فضاهای شهری یکی از راههای تبلیغ گردشگری کشور می دانند و برخی دیگر آن را تکراری دانسته و پیشنهاد می کنند که راههای دیگری هم برای این تبلیغ وجود دارد.

اما علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی آن را یکی از اقدامات مؤثر می داند و می گوید که به خاطر همین قرار است از سازمان زیباسازی شهر تهران تقدیر کنند.

اما در عوض رضا دبیری نژاد یکی از فعالان موزه داری می گوید که این کار تأثیر زیادی نخواهد داشت مگر آنکه یک مورد شگفت انگیز در آن اتفاق بیفتد یا یک کار خلاقانه با طرح گرافیک جذاب با آن ترکیب شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جاذبه ها در «ایران ما»/تکرار طرح در ایام نزدیک به عید

معرفی جاذبه ها در «ایران ما»/تکرار طرح در ایام نزدیک به عید