معرفی جاذبه ها در «ایران ما»/تکرار طرح در ایام نزدیک به عیدفعالان گردشگری معتقدند؛ معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند در معرفی داشته های کشورمان جذاب باشد به شرطی که در زمان خودش مثل ایام نزدیک به عید این اتفاق بیفتد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضای 34 هزار متر مربع فضای تبلیغاتی شهر تهران به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در قالب 1800 بیلبورد به معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر در قالب پویشی به نام ایران ما پرداخته است از بیلبوردهای بزرگراهی گرفته تا استرابوردها و لایت بوردها و حتی تابلوهای کیوسک های مطبوعاتی. تلاش شده جاذبه هایی معرفی شوند که ثبت ملی بوده و یا در فهرست یونسکو به ثبت جهانی رسیده اند. برخی افراد نمایش تصویری از ایران را در بزرگراه ها و فضاهای شهری یکی از راههای تبلیغ گردشگری کشور می دانند و برخی دیگر آن را تکراری دانسته و پیشنهاد می کنند که راههای دیگری هم برای این تبلیغ وجود دارد. اما علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی آن را یکی از اقدامات مؤثر می داند و می گوید که به خاطر همین قرار است از سازمان زیباسازی شهر تهران تقدیر کنند. اما در عوض رضا دبیری نژاد یکی از فعالان موزه داری می گوید که این کار تأثیر زیادی نخواهد داشت مگر آنکه یک مورد شگفت انگیز در آن اتفاق بیفتد یا یک کار خلاقانه با طرح گرافیک جذاب با آن ترکیب شود برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |