مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-18سياسي

کاهش تعداد زندانیان چک بلامحل با اجرای قانون جدید چک


نائب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش تعداد زندانیان چک بلامحل از مهم ترین ثمرات اجرای قانون جدید چک است.

- حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعامل مجلس و قوه قضاییه بهترین دوران خود را سپری می کند، اظهار کرد: یکی از نمونه های موفق همکاری خوب دولت، مجلس و قوه قضاییه موضوع چک است.

وی با بیان اینکه باید گلوگاه و نقاطی که تولید انبوه پرونده های قضایی می کنند شناسایی شود تا شاهد کاهش مشکلات قضایی باشیم که یکی از این موضوعات موضوع چک است، افزود: سال 97 قانون چک در مجلس به تصویب رسید که ثمرات بسیار راه گشایی در این قانون وجود دارد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه تا حدود آذر سال 99 یعنی دو سال مهلت اجرای این قانون بود، متذکر شد: در آذر 99 ریاست وقت بانک مرکزی برای ارائه گزارش به کمیسیون اصل 90 دعوت شد تا در مورد اجرای قانون گزارش ارائه کند که گزارش وی این بود که تاکنون چیزی در این باره اجرایی نشده است.

این مسئول با اشاره به پیگیری های انجام شده توسط کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در این حوزه، اضافه کرد: همراهی رؤسای بانک مرکزی سبب شد فقرات مختلف این قانون به اجرا درآید تا شاهد آثار بی شمار آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد زندانیان چک بلامحل با اجرای قانون جدید چک

کاهش تعداد زندانیان چک بلامحل با اجرای قانون جدید چک