مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-18سياسي

پایان برنامه های کاروان روایت حبیب در کرمانشاه


برنامه های کاروان روایت حبیب با اجرای شب خاطره، در کرمانشاه به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش پایانی برنامه های کاروان روایت حبیب در کرمانشاه، برنامه شب خاطره بود که شب گذشته(26 آذر) با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد و در آن جمعی از حاضرین به بیان خاطراتی از شهید سلیمانی پرداختند.

در ابتدا رزمنده اسلام حاج عنایت الله گودینی با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدا گفت: خاطراتی خوب و متفاوت زیادی از شهید سلیمانی در یاد و خاطر ماست، اما از شاخص ترین خاطراتی که از شهید سلیمانی در یاد ماست مربوط به زمان شهات شهید حججی بود که نیمی از پیکر مبارک شهید حججی در منطقه بود و تصمیم بر این بود که طی عملیاتی پیکر مبارک شهید حججی برگردانده شود و نقشه های منطقه کشیده شده و شهید سلیمانی باید محورها را مشخص می کردند.

وی افزود: شهید سلیمانی آنقدر خسته بود که توان کشیدن چند خط را نداشت و درخواست کرد یک لیوان شربت برایشان بیاورند و بعد از چند لحظه که حالشان بهتر شد توانست محورهای عملیات را مشخص کند.

حالا کدام مدیر ما آنقدر در کار درگیر خدمت می شود که از شدت خستگی توان کشیدن چند خط را نداشته باشد؟ عطیه نظری دختر شهید مدافع حرم اکبر نظری هم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان برنامه های کاروان روایت حبیب در کرمانشاه

پایان برنامه های کاروان روایت حبیب در کرمانشاه