مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-18سياسي

هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در اردبیل برگزار می شود


هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای، همزمان با 16 استان کشور، در استان اردییل نیز برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای، همزمان با 16 استان کشور، در استان اردییل نیز برگزار می شود.

مهران محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری واحدهای جهاد دانشگاهی در 16 استان کشور برگزار می شود.

دبیر اجرایی این مسابقات ادامه داد: براساس فراخوان منتشر شده، دانش آموختگانی که از ابتدای مهرماه 1397 تا پایان شهریور ماه سال 1401 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهلت ثبت نام به تصویب رسانده اند، می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف تقویت مهارت های ارتباطی و بیانی و ایده پردازی در دانشجویان، تقویت ارتباط دانشگاه و بخش های سرمایه گذار و کاربردی کردن پژوهش های دانشگاهی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در این دوره فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران دوره های پسادکتری می توانند در مسابقات شرکت کنند، ضمن اینکه پایان نامه های مقطع کارشناسی پذیرفته نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در اردبیل برگزار می شود

هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در اردبیل برگزار می شود