مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:572022-12-18اقتصادي

فعالیت نیروگاه برق با گاز مازوت در زمان کاهش مصرف برق


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: نیروگاه شهید منتظری در حالی فعالیت خود را با گاز مازوت را ادامه می دهد که مصرف برق 40 درصد کاهش پیدا کرده و ضرورتی برای فعالیت واحدهای فعال با گاز مازوت در این نیروگاه وجود ندارد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: 70 درصد از استان اصفهان چه از نظر مساحت و چه از نظر جمعیت از آلودگی هوا رنج می برند و تعداد روزهای پاک در این شهرها و شهرهای مختلف در ابتدای سال تاکنون کمتر از 10 روز بوده است.

وی افزود: علاوه بر فعالیت واحدهای صنعتی ما تردد یک میلیون خودروی فرسوده را در این بخش از استان اصفهان شاهد هستیم که آلودگی منطقه را تشدید می کند و لازم است تدبیر جدی برای آن اندیشیده شود.

وی اظهار داشت: در شرایطی که ما با این هوای آلوده در استان مواجه هستیم حدود یک هفته است که 4 واحد از 8 واحد نیروگاه شهید محمد منتظری در استان اصفهان فعالیت با گاز مازوت را ادامه می دهد و دی اکسید گوگرد زیادی را در هوا منتشر می کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نیروگاه شهید منتظری 1700 مگاوات برق تولید می کند که در شرایط فعلی 850 مگاوات برق آن با مصرف گاز مازوت که آلایندگی بالایی دارد تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نیروگاه برق با گاز مازوت در زمان کاهش مصرف برق

فعالیت نیروگاه برق با گاز مازوت در زمان کاهش مصرف برق