مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-18پزشكي

زیربنای نظام سلامت «پاسخگو» و «مساله محور»، با پرورش پژوهشگر متعهد میسر می شود


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت هفته پژوهش، گفت: «زیربنای نظام سلامت پاسخگو و مساله محور با پرورش پژوهشگر متعهد میسر می شود».

- زیربنای نظام سلامت پاسخگو و مساله محور ، با پرورش پژوهشگر متعهد میسر می شود معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت هفته پژوهش، گفت: زیربنای نظام سلامت پاسخگو و مساله محور با پرورش پژوهشگر متعهد میسر می شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی با بیان این که امروزه اهمیت و جایگاه پژوهش در پیشرفت های علم پزشکی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: پژوهش یکی از مهم ترین نیازهای کشور برای دستیابی به توسعه پایدار است.

وی افزود: تقویت و توسعه زیرساخت های تحقیقات و فناوری در چند دهه اخیر، در برهه شیوع کرونا ارزش و جایگاه خود را نشان داد و محققان کشور توانستند تبلور سال ها تلاش و دانش در حوزه پزشکی را با پاسخ مناسب و سریع به نیاز سلامت مردم نشان دهند.

تولید و دریافت مجوز 6 واکسن داخلی کووید 19 و ارائه دستورالعمل ها و پروتکل های درمانی و روش های پیشگیری، تهیه گزاره برگ های پاسخ سریع به سوالات روز مردم از دستورالعمل های بهداشتی گرفته تا واکسیناسیون سنین مختلف، معرفی سویه ها، داروهای اثرگذار و روش های پیشگیری همه و همه از دستاوردهای تحقیقات سلامت در این دوره به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیربنای نظام سلامت «پاسخگو» و «مساله محور»، با پرورش پژوهشگر متعهد میسر می شود

زیربنای نظام سلامت «پاسخگو» و «مساله محور»، با پرورش پژوهشگر متعهد میسر می شود