مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-18دانش

پنجمین رویداد بینشانه با حضور معاون علمی رییس جمهور برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  با حمایت مرکز راهبردی فناوری ها همگرا، پنجمین رویداد بینشانه پس از دو سال برگزاری به صورت انلاین به دلیل شرایط کرونایی، -  با حمایت مرکز راهبردی فناوری ها همگرا، پنجمین رویداد بینشانه پس از دو سال برگزاری به صورت انلاین 24 آذرماه 1401 در سالن کوشک هنر باغ کتاب تهران به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  با حمایت مرکز راهبردی فناوری ها همگرا، پنجمین رویداد بینشانه پس از دو سال برگزاری به صورت انلاین به دلیل شرایط کرونایی، پنج شنبه 24 آذرماه 1401 از ساعت 9 الی 13 در سالن کوشک هنر باغ کتاب تهران به صورت حضوری برگزار شد.

پنجمین رویداد بینشانه با شرکت بیش از 250 نفر از فناوران، محققان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و با حضور تنی چند از مسئولان کشوری برگزار شد.

در ابتدای رویداد خانم حق جوی جوانمرد، رییس مرکز راهبردی فناوری های همگرا، پس از خوشامدگویی به حضار، درمورد اینکه چطور یک رویای مشترک ممکن است باعث شود افراد با گرایش ها وتخصص های مختلف باهم انس بگیرند، گفتگو و همدلی کنند و به یک نقشه مشترک برای محقق شدن اهدافشان برسند، به بیان دیگر به رشد یکدیگر و تحقق هدف هم آفرینی متعهد باشند، صحبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد بینشانه با حضور معاون علمی رییس جمهور برگزار شد

پنجمین رویداد بینشانه با حضور معاون علمی رییس جمهور برگزار شد