مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-18سياسي

افزایش رشد مشارکت روستاییان در کتابخانه های عمومی البرز


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: استقبال و تعاملات روستاییان از کتابخانه ها نمایانگر افزایش رشد مشارکت روستاییان در کتابخانه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی معدنی پور صبح یکشنبه به منظور تسهیل خدمات رسانی در امور کتابخانه های روستایی و در راستای بازدیدهای دوره ای از کتابخانه های عمومی در بازدید از کتابخانه های روستایی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: کتابداران روستایی در کتابخانه های عمومی روستاها تعامل مناسبی را با فرهنگ، آداب و رسوم و سبک زندگی روستاییان برقرار کرده اند.

وی با بیان اینکه استقبال و تعاملات روستاییان از کتابخانه ها نمایانگر افزایش مشارکت روستاییان در کتابخانه هاست تصریح کرد: امروز کتابخانه های عمومی پایگاه های فرهنگی و تعاملی مناسبی است و کتابداران نقش تعیین کننده ای در این ارتباط مؤثر دارند و تاکنون جلب مشارکت های عمومی در کتابخانه های روستایی متناسب با جمعیت چشمگیر بوده است و در کتابخانه های عمومی استان در تلاش هستیم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز با این عنوان که بخش های مختلف در کتابخانه های عمومی فعال هستند افزود: علاوه بر خدمات گسترده کتابخانه ای، برنامه های فرهنگی متنوعی در تقویم سالانه در کتابخانه های عمومی روستایی برای سنین مختلف بخصوص کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رشد مشارکت روستاییان در کتابخانه های عمومی البرز

افزایش رشد مشارکت روستاییان در کتابخانه های عمومی البرز