مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-18اجتماعي

ضروت تسریع در صدور دستور توقف کامل فعالیت کارخانه سیمان سوم زرندیه


دهیار روستای ویدر از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه بر ضرورت تسریع در صدور دستور توقف کامل فعالیت کارخانه سیمان سوم زرندیه از سوی رییس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی دهیار روستای ویدر از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه بر ضرورت تسریع در صدور دستور توقف کامل فعالیت کارخانه سیمان سوم زرندیه از سوی رییس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد.

رضا (شهروز) شریعت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازدید اخیر رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از کارخانه سوم سیمان زرندیه در مجاورت روستای ویدر و برخی روستاهای دیگر منطقه و با بیان اینکه از نگاه قرآن، آبادانی زمین وظیفه انسان است و خداوند به او تذکر می دهد که به بهانه استفاده از طبیعت نباید آن را نابود سازد و باید به گونه ای رفتار کرد که جریان زندگی بخشی برای نسل های آینده فراهم آید، تصریح کرد: دنیای صنعتی امروز با نابودی محیط زیست، روان بشر امروزی را رنجور و افسرده ساخته و جهان به شکلی شتابان در حال تبدیل شدن به فاجعه انسانی است، چرا که تخریب محیط زیست به افسردگی مهلک انسان ها خواهد انجامید.

او بیان کرد: در این میان، منطقه زیبا و گردشگری خرقان واقع در شهرستان زرندیه نیز این روزها با احداث معادن و کارخانه ها در معرض تخریب فزآینده محیط زیست قرار گرفته و مردمان این دیار در سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضروت تسریع در صدور دستور توقف کامل فعالیت کارخانه سیمان سوم زرندیه

ضروت تسریع در صدور دستور توقف کامل فعالیت کارخانه سیمان سوم زرندیه